بارش فکری علامه

شورای دانش آموزی

بارش فکری علامه

شورای دانش آموزی

باسلام
درسال تحصیلی 1397 آموزشگاه علامه امینی وبلاگ شورای دانش آموزی را راه اندازی نموده و امیدواریم شما از دیدن این وبلاگ لذت ببرید.

تقویم شمسی

کد اخبار

ورود کاروان زیر سایه خورشید به چهارمحال و بختیاری | خبرگزاری صدا و سیما

این برنامه در مراسمی با حضور کاروان « زیر سایه‌ خورشید»، پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع)، همراه با عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام دفاع مقدس در تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار شد.(1401/03/12)

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری گفت: امام رضا (ع) عشق مشترک تمامی مردم ایران از هر قوم و نژادی است.

توهین به امام رضا (ع) غیرقابل اغماض است، اتفاقات جشنواره کن جامعه غم‌زده ایران از حادثه آبادان را به غم دیگری دچار و دست‌های شیاطین جهان را بار دیگر به وضوح نمایان کرد.

بیش از یک دهه است که سایه الطاف امام مهربانی‌ها به واسطه حضور خدمان حرم مطهر رضوی بر سر مردم استان چهارمحال و بختیاری گسترده‌تر شده است؛ همچنین از پنج سال گذشته با ایجاد دفتر آستان قدس رضوی این لطف در تمامی ایام سال مستمر شده است که در کنار الطاف کریمانه امام رضا (ع) وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت را در کشور تشکیل داده است که این شورا وظیفه، حمایت، نظارت و هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو را برعهده دارد.

درحال حاضر حدود ۶۰ کانون عمومی در سطح چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در این کانون‌ها خدمات عمومی به مردم ارائه می‌شود؛ همچنین ۲۰۰ کانون تخصصی نیز در سطح استان وجود دارد که تمامی شهرستان‌های استان به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند، ۴۵۰۰ خادمیار ثبت شده در سامانه نیز در استان وجود دارند و درحال حاضر چهارمحال و بختیاری در آستان مقدس علی بن موسی رضا (ع) حدود ۲ هزار خادمیار فعال دارد که در استان به خدمت‌رسانی مشغول هستند و در حرم امام رضا (ع) نیز شیفت خدمتی خود را انجام می‌دهند.

به واسطه پرچم مطهر حرم و خادمین حضرت، عطر امام رضا (ع) تمامی سطح استان را فرا می‌گیرد.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۵
علامه امینی شهرکرد خانم پورکاوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی